Onze missie is om consumenten de duurzamere opties aan te reiken die anders verborgen blijven. Daarom zetten wij de duurzame pareltjes in de spotlight.
Wij vinden dat consumeren anders moet. Duurzame en verantwoordelijke bedrijven moeten niet enkel concurreren met, maar winnen van bedrijven die onverantwoordelijk bezig zijn. Daar willen wij ons hard voor maken. Iedereen die bij ons werkt deelt deze passie en zodoende zijn wij zelf ook de doelgroep van deze producten. Wij kijken soms vol verbazing naar het consumentengedrag en de marketeers die daaraan meewerken en daar willen wij zo snel mogelijk verandering in brengen.
We hebben helaas weinig invloed op de regelgeving van Nederland en Europa, maar we kunnen wel ons steentje bijdragen door consumenten deze duurzame alternatieven te laten zien.
Initiatiefnemers
In onze dagelijks leven runnen wij een full service digitaal bureau dat zich volledig focust op het helpen van duurzame merken. We zijn blij dat we deze belangrijke keuze maken want we zeggen bewust nee tegen niet-duurzame merken als die bij ons aankloppen voor het afnemen van marketing of website werk. Maar we vonden dat er meer mogelijk was.
Dit initiatief is tot stand gekomen omdat wij onze kennis en ervaring meer wilde inzetten voor verandering. Wij geloven dat consumenten een van de belangrijkste schakels zijn in het veranderen van de planeet. Als iedereen morgen kiest om niet meer te tanken zal de olie industrie de omslag naar renewables sneller moeten maken.
Door consumenten te laten zien dat ze positieve impact kunnen maken op de planeet door hun koopgedrag iets te updaten is dit initiatief geslaagd!
Groeten van Mad Pack en Brendly